Laman diatas menceritakan tentang kajian oleh pensarah ukm. Sumber adalah jelas serta ketepatan kajian adalah diakui kerana dinyatakan sumber serta mendapat liputan yang meluas.

Maka laporan tersebut adalah jelas serta diyakini kesahihanya.



Laman diatas disertakan pengarang serta bertindak sebagai pengarang, maka ia adalah jelas dari aspek perbahasan, akan tetapi ia menjurus kepada saranan tindakan terhadap penjualan video lucah yang mendorong kepada seks bebas remaja.

Ia sesuatu yang penting sebagai langkah pencegahan. Cuma ianya agak kurang jelas dari aspek ketelitian serta kedalam kerana tidak disertakan sokongan dari bahan media atau laporan polis tentang gejala terbut sebagai sumber pengukuhan.

Maka ia adalah sederhana kerana ia hanya menyentuh tentang gesaan tidakan daripada pihak berkuasa terhadap gejala tersebut khususnya.





Laman ini membincangkan tentang persoalan hukum yang tidak terlalu menjurus kepada perbincangan seks bebas di kalangan remaja.





Laman ini menceritakan tentang salah laku remaja dalam memiliki bahan video lucah serta pelajar yang terlibat. Namun ianya kurang jelas dari aspek ketepatan kerana tidak dinyatakan sumber diperolehi. Serta ia tidak menceritakan dengan jelas tentang hasil dapatan terhadap masalah tersebut. Maka laman ini adalah sederhana.





0 comments:

Newer Post Older Post Home