IMPLIKASI SEKS BEBAS

http://www.malaysiakini.com/letters/86313

Laman ini menceritakan tentang gangguan seksual di pejabat dan di Universiti. Namun, sumber serta pengarang tidak dinyatakan, maka laman ini adalah kurang jelas apatah lagi melibatkan akta yang perlu dinayatakan sumber rujukan.

Maka, saya tidak berpuas hati terhadap artikel tersebut serta kurang meluas dan kurang teliti.


http://buletinonline.net/index.php?option=com_content&task=view&id=1540&Itemid=33

Laman ini menceritakan tentang jumlah pasangan yang melahirkan anak luar nikah yang semakin meningkat. Kejadian berlaku dikalangan orang melayu singapura. Pengarang juga turut disertakan bersama sumber berita. Ia adalah baik, namun terlalu ringkas serta tidak menyeluruh terhadap permasalahan tersebut.


Maka laman ini adalah sederhana sahaja.




http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2008&dt=0624&pub=Utusan_Malaysia&sec=Keluarga&pg=ke_01.htm

Laman diatas memceritakan tentang gejala pembuangan bayi untuk menutup rasa malu pasangan yang melakukan seks bebas. Walaupun disertakan pengarang, namun sumber bahan tidak dinyatakan dengan jelas. Hanya menyentuh tentang jumlah kes serta cadangan usaha mengatasi masalah. Namun, adalah ringkas serta sederhana sahaja.


http://www.utaraonline.net/v2/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=31369

Laman ini adalah kurang jelas kerana tidak dinyatakan pengarang serta sumber rujukan bahan. Perbahasan menjurus kepada jumlah anak luar nikah di malaysia sahaja. Maka ia adalah kabur serta hanya sekadar pengetahuan umum sahaja.

Laman ini adalah lemah serta tidak meyakinkan

0 comments:

Newer Post Older Post Home