Laman web ini menceritakan tentang remaja yang melakukan seks kali pertama dengan pelacur dan untuk seterusnya dengan teman istimewa mereka. ia adalah jelas kerana disertakan dengan sumber serta pengarang. Namyn terdapat sedikit kekurangan kerana ianya tidak secara meluas membicarakan tentang masalah tersebut.

Secara keseluruhan, ianya adalah jelas serta meyakinkan.




Laman tersebut juga adalah jelas kerana ianya menyatakan pengarang serta memfokuskan bahawa laman you tube merupakan antara punca yang mendorong berlakunya seks bebas kerana memudahkan remaja memuat turun gambar lucah.

Secara keseluruhan, lamanini adalah baik dan boleh dijadikan sumber rujukan.




Laman di atas adalah jelas kerana mempunyai sumber serta pengarang. Namun ianya tidak terlalu meluas serta mendalam kerana ianya hanya memfokuskan kepada ibu bapa yang leka yang merujuk kepada mereka yang terlalu sibuk dengan urusan kerja.



Laman ini menceritakan teks khutbah tentang sumbang mahram serta gejala seks bebas yang terdorong oleh pelbagai faktor seperti vcd lucah,bacaan lucah dan sebagainya.

Bahan adalah jelas kerana mempunyai sumber, pengarang serta dikeluarkan oleh Majlis Agama Islam Perak.

Secara keseluruhan, laman ini adalah jelas.


Laman ini memfokuskan kepada pelajar sekolah yang terlibat dengan memuat turun video klip lucah. Namun ia agak kurang tepat kerana tidak dinyatakan sumber rujukan serta perbahasan adalah terhad serta tidak meluas.

Secara keseluruhan, laman ini adalah lemah serta kurang meyakinkan saya.

0 comments:

Newer Post Older Post Home