Pelajar Kemaruk Video Klip Lucah

http://faizal.ada2aje.com/2008/06/pelajar-kemaruk-klip-video-lucah.html

"KUALA LUMPUR: Telefon bimbit yang menjadi teman mainan harian pelajar sekolah menjadikan sebilangan golongan itu ‘penagih porno’ dengan membabitkan diri dalam aktiviti memuat turun ratusan klip video lucah dengan hanya bayaran sebatang rokok atau serendah 50 sen.

Dengan memiliki pelbagai model telefon bimbit yang dilengkapi kemudahan Bluetooth, pelajar terbabit termasuk seawal usia 12 tahun mampu menikmati aksi ranjang klip video seks seperti ‘Budak Sekolah Terlampau’, ‘Skodeng dalam tandas sekolah’, ‘Uniform’, ‘Awek Sek Men Ganas’ dan sebagainya.

Kesimpulan yang dapat di buat ialah, kemudahan telefon bimbit yang serba canggih pada masa kini telah di salah guna oleh sebilangan remaja dengan memuat turun gambar serta video lucah yang terlalu mudah untuk di perolehi serta boleh di muat turun dengan harga semurah 50 sen setiap cerita..

Gejala seperti ini akan membuatkan masalah seks bebas di kalangan remaja akan menjadi lebih teruk serta pasti lebih ramai remaja yang akan terjebak dengan masalah sosial ini kelak..seks bebas telah merosakkan kehidupan serta zuriat yang mewarisi keturunan suci manusia kelak..

Faizal

Tuesday, June 24, 2008




0 comments:

Newer Post Older Post Home